Zapytanie ws. niesprawnych wyświetlaczy na przystankach komunikacji miejskiej

Z.11.2025

W ostatnim czasie zgłosiła się do mnie Mieszkanka Słupska, która zwróciła uwagę na długotrwałą niesprawność wyświetlacza przystankowego przy ul. Wojska Polskiego. Jak informuje, od dłuższego czasu ekran nie działa, co utrudnia pasażerom dostęp do informacji o przyjazdach autobusów.

Podczas przejazdów przez Miasto sam zauważyłem, że podobna sytuacja występuje na innych przystankach – niektóre wyświetlacze są wyłączone lub pokazują błędne dane. Problem dotyczy nie tylko tablic informujących o rzeczywistym czasie przyjazdu, ale także elektronicznych rozkładów jazdy. Ponad tydzień temu otrzymałem zdjęcie wyświetlacza na przystanku przy ul. 3 Maja, na którym widniał komunikat „page not found”, co wskazuje na awarię systemu.

W związku z tym proszę o informację:

  1. Jakie działania zostały podjęte w celu usunięcia tych usterek?
  2. Czy i w jakiej częstotliwości odbywają się przeglądy techniczne mające na celu poprawę funkcjonowania wyświetlaczy?
  3. Jaki był koszt zakupu i montażu tych urządzeń?
  4. Jakie są roczne koszty ich utrzymania i serwisowania?
  5. Kto odpowiada za prawidłowe działanie tych urządzeń?
  6. Kto zajmuje się bieżącym serwisem i jak wygląda procedura zgłaszania awarii?

/-/ Kacper Moroz
Radny
Rady Miejskiej w Słupsku

Wykaz załączników:
1) Zdjęcia otrzymane od Mieszkańców

ZAPYTANIE W FORMACIE PDF