IN.14.2024
Szanowna Pani Prezydent,
Zwracam się z prośbą o pilne wyjaśnienie i podjęcie działań w sprawie funkcjonowania Straży Miejskiej w Słupsku. Kilka dni temu, w celu dokonania zgłoszenia, próbowałem dodzwonić się na numer alarmowy 986. Niestety, nie udało mi się nawiązać połączenia. Taki stan rzeczy budzi poważne wątpliwości co do efektywności działania tej istotnej instytucji.
W związku z powyższym, proszę o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania:
- Czy znane są Pani Prezydent problemy z systemem komunikacyjnym Straży Miejskiej?
- Jakie działania są podejmowane w celu poprawy dostępności telefonicznej?
- Jakie są procedury obsługi połączeń przychodzących na numer alarmowy 986?
- Jakie kroki są podejmowane w celu zapewnienia, że każde zgłoszenie jest przyjęte i odpowiednio przekazane do właściwych służb?
- Czy Straż Miejska ma obecnie problemy z przyjmowaniem i przetwarzaniem zgłoszeń?
- Jakie są procedury w zakresie reagowania na zgłoszenia Mieszkańców i jak często są one monitorowane?
- Czy są monitorowane czasy reakcji na połączenia przychodzące?
- Jakie są standardy czasowe dla obsługi połączeń alarmowych?
- Czy pracownicy Straży Miejskiej są odpowiednio przeszkoleni w zakresie obsługi telefonicznej i reagowania na potrzeby Mieszkańców?
- Ilu funkcjonariuszy obecnie pracuje w Straży Miejskiej w Słupsku?
- Ile patroli jest regularnie w terenie i jakie są godziny ich pracy?
- Jakie są procedury monitorowania efektywności działań patrolowych oraz jakości obsługi zgłoszeń?
Będę wdzięczny za szczegółowe odpowiedzi na powyższe pytania. Uważam, że transparentność i efektywność działania Straży Miejskiej są kluczowe dla zapewnienia bezpieczeństwa i zaufania Mieszkańców Słupska.
/-/Kacper Moroz
Radny
Rady Miejskiej w Słupsku